6 min
Električna (moto)mobilnost pri BMW ima nov, a drag obraz
35 min
GEN-I v novo izdajo zelenih obveznic: kakšni so njegovi finančni načrti 1
51 min
Mercedes s prenovo razreda G še izboljšal in olajšal terensko vožnjo
1 ura
Odstopil šef T-2 1
1 ura
Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)
1 ura
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
1 ura
Odškodninska odgovornost bank pri kibernetskih napadih in drugih neodobrenih plačilih
3 ure
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 3
3 ure
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice 1
4 ure
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
4 ure
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
5 ur
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
5 ur
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
5 ur
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
5 ur
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
5 ur
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
7 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
10 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
10 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
17 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija

Strani: 1

anon-43949 sporočil: 4.362
[#294685] 11.08.08 05:44
Odgovori   +    0
Nikakršno dežuranje ne pride v poštev. Oblaganje starega dela predora za primer požara v njem je predvsem draga domislica, ne pa odsev resnično nujne potrebe, se bojim.
Ta del predora obratuje že vrsto let, pa še ni bilo prav nobenega požara. Morali bi imeti res prekleto srečo, da bi v njem zagorele dve ali tri cisterne z gorivom hkrati. Vprašanje je tudi, kaj bi v tem primeru pomagal omet, ki zdaj buri duhove?
anon-49373 sporočil: 5.712
[#294698] 11.08.08 07:37
Odgovori   +    0
najbolje da aktivirajo članstvo SLS, saj že od 1992 vodijo resor in naj njihovi člani brezplačno dežurajo s traktorji pred predorom do rešitve problema (sanacijo naj izvede CPM). Kot intervencijsko pomoč čakajočim v kolonah pa naj ponujajo brezplačno pivo Tajkun. Sponzor se bo najverjetneje kar sam ponudil saj je lastnik CPM.
anon-100337 sporočil: 1.287
[#294870] 11.08.08 13:43
Odgovori   +    0
Pa dajte "na videlo" ustreznim organom pogodbo med naročnikom in izvajalcem in vse bo jasno takoj kdo je krivec.Angležem so po vsej verjetnosti"strokovno zamolčali",da gre za dve kvaliteti predora eden je nov-ne odpada eden pa star 2o let in odpada.To razčistite potem pa že nehajte "črkarsko pravdo",saj nismo bebci VSI!!

Strani: 1