Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Belokranjska hitra cesta najhitreje leta 2013

Strani: 1

anon-20020 sporočil: 69
[#278104] 09.07.08 07:50
Odgovori   +    0
Cesta "tretja os" mora biti prava avtocesta, vse drugo bo velika napaka. Če bo samo hitra cesta, bo to cesta smrti, kajti po najkrajši poti preko Slovenije bo povezovala dve avtocesti in dve državi, Avstrijo in Hrvaško in bo izredno prometno obremenjena. Sam bi sicer rajši videl, da gre malo bolj stran od naše vasi, drugače pa tako cesto Bela krajina potrebuje.
anon-172771 sporočil: 75
[#278123] 09.07.08 08:02 · odgovor na: anon-20020 (#278104)
Odgovori   +    0

DUMA je napisal(a):
Cesta "tretja os" mora biti prava avtocesta, vse drugo bo velika napaka. Če bo samo hitra cesta, bo to cesta smrti, kajti po najkrajši poti preko Slovenije bo povezovala dve avtocesti in dve državi, Avstrijo in Hrvaško in bo izredno prometno obremenjena. Sam bi sicer rajši videl, da gre malo bolj stran od naše vasi, drugače pa tako cesto Bela krajina potrebuje.
 
Jo ne potrebujete, če bo enake kakovosti kot so zdajšnje ceste ali predori.
anon-20020 sporočil: 69
[#278170] 09.07.08 08:39
Odgovori   +    0
Potrebovali bi jo čimprej. Meni naprimer bi s pomočjo tunela skrajšala razdaljo do Novega mesta z 22 km na 15 km. Ponovno povdarjam, da bi morala to biti prava avtocesta, odcep za Metliko pa bi lahko bil hitra cesta, ker se naprej ne navezuje na avtocesto. Drugo leto bo avtocestni križ končan, zato bi se morali potem z vsemi sredstvi usmeriti v tretjo os in železnice. V razumnem obsegu podpiram tudi malo večje zadolževanje.
anon-413 sporočil: 330
[#278219] 09.07.08 09:16
Odgovori   +    0
Ne podpiram unicenje rezervata Bela krajina. Domorodci bodo s cesto izgubili svojo prvinskost.
anon-155546 sporočil: 2
[#278255] 09.07.08 09:39
Odgovori   +    0
Za Belo krajino je predvidena izgradnja nove hitre ceste zelo pomembna, saj je za razvoj območja na vseh področjih najpomembnejše zadovoljivo prometno omrežje. Potrebuje novo umeščeno hitro cesto, ki naj bi na 3. razvojni osi povezovala srednjo Evropo z Jadranskim morjem. Hitra cesta je državna cesta, rezervirana za promet motornih vozil, ki s svojimi prometno-tehničnimi elementi omogoča hitro odvijanje daljinskega prometa med najpomembnejšimi središči regionalnega pomena, navezuje se na avtoceste v državi in na cestni sistem sosednjih držav, njen sestavni del pa so tudi posebej zgrajeni priključki nanjo. Hitra cesta bi morala imeti minimalno 2 (dva) pasova v vsako smer, saj bo v nasprotnem primeru to res cesta smrti. Navezava hitre ceste bi morala biti na Bosiljevem (Hrvaška), kjer je vozlišče z nakazano smerjo na Vinico že izvedeno. S hitro cesto se ne sme »povoziti« obstoječa regionalna cesta R1 218, kar je osnovni pogoj, da bo obstoječe cestno omrežje manj obremenjeno. To je ob močno naraščajočem prometu zelo pomembno tako za Slovenijo, Belo krajino, kot tudi našo občino Črnomelj. Upam, da bo prisotno veliko politične volje, modrosti, razuma, veliko pozitivne energije in da se bodo uspela zagotoviti potrebna finančna sredstva, da bo hitra cesta res izvedena do leta 2013.
anon-162131 sporočil: 2.080
[#278303] 09.07.08 10:15 · odgovor na: anon-155546 (#278255)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-162131 09.07.2008 10:18
Očitno Belokranjci niste velik v Prekmurju, okolici Ljubljane al pa na Koroškem, da bi si ogledali pojem "močno naraščajoči promet". Pretiravanje o realnem stanju ni potrebno. Edina težava ceste čez Vahto so tovornjaki ali upokojenci, pa še to zgubiš maks 5-10 min na 30 km dolgi poti. Ko pa prideš v NM se pa tko al tko 5km voziš 50 in te tudi najpočasnejša tetka dohiti, čeprav si skuru bremze na Gorjancih. Men se divjat ne splača, čeprav sem cesto prevozil že nene 1000x, poraba pri TDCI motorju je precej večja ob stalnem gonjenju po tistih ovinkih, da ne govorimo o ogromni gostoti policijskih kontrol in zased. Na vrat in nos gradit avtocesto zarad 7km razlike v raztreseno poseljeni pokrajini pa tut ni prioriteta Nr 1. Hitra cesta would do just fine!
anon-162131 sporočil: 2.080
[#278309] 09.07.08 10:21 · odgovor na: anon-20020 (#278170)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-162131 09.07.2008 10:21

DUMA je napisal(a):
Potrebovali bi jo čimprej. Meni naprimer bi s pomočjo tunela skrajšala razdaljo do Novega mesta z 22 km na 15 km. Ponovno povdarjam, da bi morala to biti prava avtocesta, odcep za Metliko pa bi lahko bil hitra cesta, ker se naprej ne navezuje na avtocesto. Drugo leto bo avtocestni križ končan, zato bi se morali potem z vsemi sredstvi usmeriti v tretjo os in železnice. V razumnem obsegu podpiram tudi malo večje zadolževanje.
 
7km opravičuje tunele? V lj vsak dan človek za navadno štacuno nardi 50 km samo po ulicah in obvoznici. Dejte se zresnit, Slovenija ni Monte Carlo.
anon-20020 sporočil: 69
[#278351] 09.07.08 11:06
Odgovori   +    0
Ne gre za mojih 7 km. Mimo moje hiše se je promet v zadnjih 15 letih povečal za 100 krat. Dejstvo je da dobra cesta pač omogoča razvoj in na žalost tudi onesnaženje in uničenje okolje. To pa je cena razvoja. Nihče pa ne more zahtevati od nas, da se še naprej lovimo okrog hiš s kamnitimi sekirami. Že sedaj je ta smer po stranskih cestah močno povečana, ker je to najkrajša pot preko Slovenije, ko pa bo nekoč narejena "prava" cesta sem prepričan, da bo postala najprometnejša cesta v Sloveniji.
anon-59943 sporočil: 1.662
[#278978] 10.07.08 09:36
Odgovori   +    0
Menim da bi bilo bolj smiselno investirat v dobro železniško infrastrukturo.
Skippy sporočil: 3.152
[#280454] 12.07.08 03:25 · odgovor na: anon-59943 (#278978)
Odgovori   +    0
In ti pričakuješ, da bodo ljudje vse te vrečke iz trgovskih centrov vlačili na vlak?

Strani: 1