Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Janša od nalepke do nalepke

Strani: 1

anon-100617 sporočil: 595
[#214382] 06.03.08 23:16
Odgovori   +    0
preverite študije na to temo, zanimivo zanimivo,
anon-1670 sporočil: 14.712
[#214456] 07.03.08 06:05
Odgovori   +    0
Zakaj nihče niti pod razno ne pomisli, da bi uvedli bencinski cent in plačevali ustrezno več pri litru goriva in s tem pokrili manjko cestnin?????
To bi bil najcenejši in najbolj pošten sistem cestninjenja.

Tovornjakarji, ki ceste res izjemno uničujejo bi pa poleg dražjega goriva morali imeti še vinjete.

Lp
anon-46089 sporočil: 867
[#214495] 07.03.08 07:51 · odgovor na: anon-1670 (#214456)
Odgovori   +    0
Ali to pomeni, da bi potem večinoma voznikov tankalo bencin v sosednjih državah.
anon-78257 sporočil: 126
[#214501] 07.03.08 08:00
Odgovori   +    0
Predlagam obvezno uporabno vinjet na mestnih obvoznicah kot je npr Ljubljanski obroč. Namreč ravno uporabniki iz (okolice) Ljubljane bodo največ prihranili z vinjetami, saj AC uporabljajo vsakodnevno, "nedeljski" uporabniki pa jih bomo subvencionirali. Naj se zadeva vsaj malo pošteno prerazporedi, da ne bomo vozniki iz že tako zapostavljenih regij subvencionirali centralizma
Vinci sporočil: 5.933
[#214511] 07.03.08 08:09 · odgovor na: anon-78257 (#214501)
Odgovori   +    0
Opažam, da je za večino komentatorjev največji greh uvedbe vinjet, da bo nekdo nekaj prihranil...
anon-1670 sporočil: 14.712
[#214515] 07.03.08 08:13 · odgovor na: anon-46089 (#214495)
Odgovori   +    0

rrsrejc je napisal(a):
Ali to pomeni, da bi potem večinoma voznikov tankalo bencin v sosednjih državah.
Imamo najcenejši bencin v okolici in bi to ostal kljub temu, da bi bil tri cente dražji.

Tako bi v bistvu dobili plačano celo dodatno cestnino od tistih, ki naših cest sploh ne rabijo in pridejo samo kupit cenejše gorivo.

Torej še dodaten plus temu "mojemu" sistemu cestninjenja preko goriva.
anon-51748 sporočil: 9
[#214518] 07.03.08 08:14
Odgovori   +    0
V danem trenurku so vinjete za osebna vozila neumnost: 1. uvajanje sistema je za kratko obdobje dveh let predrago, 2. primerjave z Avstrijo niso realne, saj je tam poleg vinjet potrebno plačevati še predornine in takse za gorske prelaze - n.pr. iz Ljubljane do Salzburga še predornine za Karavanke, Katschberg, Turski predor, 3. tovornjki, kot največji uničevalci cest, bi še vedno morali zastajati na cestninskih postajah, 4. nasedamo političnemu populizmu pred volitvami, 5. taki ukrepi zahtevajo temeljite študije in premislek.
anon-23235 sporočil: 454
[#214575] 07.03.08 09:27
Odgovori   +    0
Prav gotovo je najboljša rešitev podražitev goriva in te del namenjati za avtoceste. Vse drugo je samo nabiranje političnih točk in kaznovanje tistih, ki manj uporabljajo avto ceste. Za tiste, ki pa več uporabljajo avto ceste pa velika nagrada. To je popolnoma nepošteno.
0513Goris sporočil: 603
[#214591] 07.03.08 09:46 · odgovor na: anon-1670 (#214456)
Odgovori   +    0
Ali se nihče ne spomni, da smo to že imeli in mislim da je celo ostalo do današnjega dne. Imenovalo se je bencinski tolar! A vse je požrl in kdo ve kam "prebavil" proračun. Bilo je rečeno, da naj bi se AC gradile skoraj v celoti iz teh namenskih sredstev. Sedaj pa smo do vratu in čez zapufani!
anon-74683 sporočil: 2.063
[#214600] 07.03.08 09:56 · odgovor na: anon-1670 (#214515)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-74683 07.03.2008 10:03

Maj je napisal(a):

Imamo najcenejši bencin v okolici in bi to ostal kljub temu, da bi bil tri cente dražji.

Tako bi v bistvu dobili plačano celo dodatno cestnino od tistih, ki naših cest sploh ne rabijo in pridejo samo kupit cenejše gorivo.

Torej še dodaten plus temu "mojemu" sistemu cestninjenja preko goriva.
 
no tale "tvoj" sistem je bil aktualen že v devedesetnih, ne spomnim se kako se je zadeva končala, raziskovati se mi pa tudi ne da :/
ampak vseeno: Čestitke za odkritje tople vode :))

edit: no sem mal posrfal - bencinski tolar

tu je nekaj malega ;)
http://razgledi.net/...stni-kriz/< /a>

http://www.mladina.s...nt.html-l2< /a>
keber sporočil: 35
[#214602] 07.03.08 09:59 · odgovor na: anon-100617 (#214382)
Odgovori   +    1
Saj študij sploh ni, samo hitri izračuni na blef, volitve so namreč čez pol leta. To dokazuje dejstvo, da sploh ne vedo, kdaj, kje, koliko, za koga, kako. Bomo baje zvedeli čez 14 dni. Torej: "najprej uvedimo vinjete, potem pa ugotovimo, če je to dobro."
anon-72235 sporočil: 914
[#214604] 07.03.08 10:02
Odgovori   +    0
Janezu in njegovim podeliti nagrade za inovacije pri ukinjanjih in uvajanjih! Naj si ustanovijo Forum za idiote (če jim Zbor za republiko ne zadošča...)!
anon-34584 sporočil: 12
[#214606] 07.03.08 10:05
Odgovori   +    0
Maj,
kaj pa bi na tvoj predlog rekli tisti, ki skorajda nikoli ne gredo na avtocesto? Ti pa bi jim naložil plačevanje dražjega bencina...
anon-75539 sporočil: 43
[#214621] 07.03.08 10:24
Odgovori   +    0
Uvajanje vinjet kaže na neresnost in zbeganost vlade in njenih institucij. Ko se je odločalo o načinu cestninjenja (spominjamo se ga samo starejši) so bile tudi narejene analize vseh sistemov, odločitev je bila proti bvinjetam, čeprav je ta sistem imel veliko prednost v bistveno nižjih stroških pobiranja cestnin in gradnje avtocest. Sedaj imamo drage avtoceste, velike stroške pobiranja cestnin (plače 400 delavcev, vzdrževanje postaj...), ki bodo z vinjetami ostali, uvajamo pa še nov sistem z dodatnimi stroški. In kje je vseskozi poudarjeno načelo naj je plačilo sorazmerno s prevoženimi km? Sistem vinjet je obraten: najmanj bodo plačevali tisti, ki največ vozijo in uničujejo ceste...pa recite da imamo razumno vlado...
anon-17372 sporočil: 6.680
[#214630] 07.03.08 10:35 · odgovor na: anon-23235 (#214575)
Odgovori   +    0

lavric je napisal(a):
Prav gotovo je najboljša rešitev podražitev goriva in te del namenjati za avtoceste. Vse drugo je samo nabiranje političnih točk in kaznovanje tistih, ki manj uporabljajo avto ceste. Za tiste, ki pa več uporabljajo avto ceste pa velika nagrada. To je popolnoma nepošteno.

jaz se vozim na kurilca in se s tabo popolnoma strinjam in ti namenjam 5 zvezdic.
anon-84062 sporočil: 1.393
[#214635] 07.03.08 10:40 · odgovor na: anon-23235 (#214575)
Odgovori   +    0

lavric je napisal(a):
Prav gotovo je najboljša rešitev podražitev goriva in te del namenjati za avtoceste.

Tega pa ne bomo dočakali.  Dražje gorivo se namreč šteje k inflaciji. Vinjete pa so nov "produkt", tako da bo štela kvečjemu sprememba cene iz leto v leto.
anon-86275 sporočil: 200
[#214789] 07.03.08 13:17 · odgovor na: keber (#214602)
Odgovori   +    0
študije so na MzP...ask for it
anon-117726 sporočil: 182
[#214792] 07.03.08 13:19
Odgovori   +    0
" Poceni vinjete pomenijo, da bo Darsove obveznosti odplačevala država. Vlada bi torej z eno roko dajala, da bi nam z drugo jemala." Četrtič, še vedno ni jasno, ali bo vinjeta potrebna tudi za mestne obvoznice. To bi sicer pomenilo nekaj več cestninskih prihodkov, po drugi strani pa bi zmanjšalo vtis ljudstvu naklonjene poteze. Več deset tisoč uporabnikov ljubljanske obvoznice namreč ne bi zlahka verjelo, da se jim je uporaba avtocest bistveno pocenila, če bi kar naenkrat morali plačevati tisto, kar lahko danes uporabljajo zastonj. V zgornjih trditvah avtorja se lahko med vrsticami bere prava sprevrženost politikantov in nelogične "ekonomske logike"! 1. Država vedno jemlje tam kjer JE in daje tja kjer nečesa NI! "Vinjeta" bo ena izmed redkih dobrih potez JJ-a. Seveda predvolilna, ker drugače bi jo lahko bil storil že na začetku mandata! Okrog DARS-a in AC-križa je JJ butalske državljane nate....l enako (ali še bolj nategnil z vsemi krediti, ki nam jih bo jeseni zapustil) kot prejšnje garniture. Močvirniki so se tako ali tako predolgo vozili zastonj po AC ringu! Tudi v tem detajlu se lepo vidi koliko je politikantom do resnične decentralizacije! V centru (Lj) imajo višje plače in standard nasploh, "reveži" imajo možnost LPP-ja itd. Protiargument VINJETAM: " dozdajšnja zastonj vožnja po obvoznici" je res pljunek v obraz folku, ki je poseljen V,Z,S in J od Ljubljane!!!
anon-127385 sporočil: 972
[#214842] 07.03.08 14:19
Odgovori   +    0
"Komaj je minister Gregor odšel na reparaturo, že se vračajo nalepke ali kot jim bomo sedaj rekli vinjete.Cetis pa bo zopet divolj zaslužil, da bo lahko plačal predvolili golaš za desničarje.Pa konec koncev pametno.Vsaj, da še ima folk kaj od tega."
anon-132338 sporočil: 781
[#215012] 07.03.08 20:06 · odgovor na: anon-75539 (#214621)
Odgovori   +    0
S tem nas bodo spet nategnili ker bodo tako vinjete obvezne tudi tam kjer do sedaj ni bilo potrebno plačat in so se bali postavit mitnice, ker so vzeli cesto za motorna vozila! Primer: PLAČEVALI BOMO OD LJ-VODIC, LJ-IVANČNA GORICA, LJ-BREZOVICA, SEVEDA POŠTENI DRŽAVLJANI, BARABE BODO PA OD PTUJA DO KOPRA ŠLE BREZ!(Romuni,Bolgari...)
anon-521 sporočil: 5.625
[#215017] 07.03.08 21:01 · odgovor na: anon-132338 (#215012)
Odgovori   +    0

Mkoc je napisal(a):
S tem nas bodo spet nategnili ker bodo tako vinjete obvezne tudi tam kjer do sedaj ni bilo potrebno plačat in so se bali postavit mitnice, ker so vzeli cesto za motorna vozila! Primer: PLAČEVALI BOMO OD LJ-VODIC, LJ-IVANČNA GORICA, LJ-BREZOVICA, SEVEDA POŠTENI DRŽAVLJANI, BARABE BODO PA OD PTUJA DO KOPRA ŠLE BREZ!(Romuni,Bolgari...)
 
aha, slovenci bi zastonj, ker so pošteni, romuni in bolgari pa zato, ker so barabe. ti imaš srečo, da ni vinjete za neumnost, ker bi obubožal.
anon-1670 sporočil: 14.712
[#215299] 09.03.08 05:38 · odgovor na: anon-34584 (#214606)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-1670 09.03.2008 05:40

alta je napisal(a):
Maj, kaj pa bi na tvoj predlog rekli tisti, ki skorajda nikoli ne gredo na avtocesto? Ti pa bi jim naložil plačevanje dražjega bencina...
Vse ceste se uničujejo in vse ceste je treba vzdrževat.

Sedanji cestninski sistem bi bil dober, če ne bi bili stroški pobiranja tako zelo visoki.
Prav bistveno cenejši način ne bo niti z vinjetami, bo pa izjemno nepravičen.

Zagovarjam karseda malo birokracije in zato bi uvedel najpreprostejšo rešitev-podražitev goriv za toliko, da bi pokrili izpad cestnin(brez stroškov).

Za tovornjake, ki so veliki uničevalci cest pa poleg tega še obvezna vinjeta in to le letna, da bi bili tuji prevozniki vsaj malenkost na slabšem od naših.

S podražitvijo goriv bi odpravili tudi sedanji sistem povračila za ceste pri registraciji.

To bi bil najcenejši in najpreprostejši način pobiranja pa še izjemno pravičen bi bil.

Nek varčen Twingo malo uničuje ceste in tudi pokuri malo zato bi voznik izjemno malo plačeval za cestnino.
Za športne terence bi pa plačevali precej več, tovornjakarji pa nekajkrat več zraven bi morali pa plačati še vinjeto.

Lp
anon-114759 sporočil: 1
[#216132] 11.03.08 08:05 · odgovor na: anon-117726 (#214792)
Odgovori   +    0
Prodaj hišo na deželi in si za ta denar kupi staro garsonjero v Ljubljani, potem pa premišljuj, kako boš prišel od doma do službe in nazaj, koliko časa boš potreboval za to in kje boš parkiral svoje prevozno sredstvo. Seveda živimo v Žabariji le Žabarji, jutranje dolge kolone proti Ljubljani so pa le naši mladi "žabci" na poti domov iz postelj vaških deklin.
anon-50337 sporočil: 212
[#216270] 11.03.08 10:53 · odgovor na: anon-117726 (#214792)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-50337 11.03.2008 10:59
@EVBAH

jaz kot Ljubljančan in voznik avtomobila (ki obvoznico uporablja zelo redko) ti lahko povem tole:

1. LPP je za "reveže" poceni, ker ga sofinancira občina. To pomeni da ga skozi davke in prispevke sofinanciram tudi jaz, čeprav ga ne uporabljam. Država LPPja ne sofinancira, kar pomeni da ne gre iz tvojega žepa.
2. LJ obvoznico uporabljajo predvsem tisti, ki redno prihajajo v Ljubljano (dnevna migracija zaposlenih), ter tisti, ki se peljejo skozi. Tisti ki stanujemo v mestu jo ne uporabljamo prav dosti. Ljubljančani imamo predvsem korist od tega da promet ne gre direktno skozi mesto.
3. Uvedba cestnine na LJ obvoznici bi najbolj obremenila tiste, ki jo največ uporabljajo (trdim da to niso tisti, ki stanujejo v mestu). Ljubljančane bi prizadelo posredno, ker bi se dnevne migracije zaposlenih preselile na lokalne ceste.
4. LJ obvoznica je bila sofinancirana s strani občine Ljubljana. Pogoj je bil, da ne bo cestnine. Sofinancirana pomeni da je šlo to tudi iz naših žepov.
5. Ljubljančani imamo višje plače? Verjetno res, me pa prav zanima za koliko. Kajti, plačujemo precej stvari dražje. Trenutno si iščem novo stanovanje: cene so okoli 3000EUR na kvadrat. Hrana in pijača v gostilnah je 30-50% dražja kot na podeželju (sendvičev pa tudi ne moreš skozi jest če cel dan delaš). Parking v mestu je po 1-4 EUR na uro.

Vse to kar sem ti tu naštel velja (do neke mere) za vsa mesta po sloveniji, ki imajo obvoznico (MB, Kp, Kr..).

Koristi od vinjet bodo imeli predvsem tisti, ki se veliko vozijo. Večinoma so to tisti, ki se dnevno vozijo v službo v mesta (vsa mesta, ne samo Ljubljano), še bolj pa podjetja, ki opravljajo prevoze. Ker bomo vsi plačevali isto, bo torej nekdo plačeval več, nekdo pa bo imal korist od tega.

Zame bi bila najbolj pravična uvedba dodatnega "cestninskega tolarja" pri ceni bencina. Kdor se pelje več ali ima večji avto oz. tovornjak, bo pač plačal več.

Pa še to: že 40 let sem "močvirnik" pa močvirja v Ljubljani še nisem videl. Ne vem od kje vam (štajercem?) ta neumnost.
anon-102577 sporočil: 1.544
[#216304] 11.03.08 11:43 · odgovor na: anon-50337 (#216270)
Odgovori   +    0

perokn je napisal(a):

......že 40 let sem "močvirnik" pa močvirja v Ljubljani še nisem videl. Ne vem od kje vam (štajercem?) ta neumnost.

Za ljubljansko barje lahko rečemo, da je močvirnat svet. Če pa Štajerci označujejo Ljubljančane za močvirnike, s tem verjetno ne mislijo nič slabega.

Močvirniki so bili v časih mostiščarjev pametni in iznajdljivi ljudje. Za postavitev lesene naselbine, postavljeno na kole, zabite v dno močvirja, moraš nekaj vedeti. In da prideš do kolib na kolih, rabiš čoln. Za njegovo gradnjo pa tudi rabiš znanje in ročne spretnosti.

Močvirniki so znali tudi prevažati tovore na vozovih. Jugozahodno od Ljubljane so arheologi našli pred šestimi leti najstarejše leseno kolo na svetu.

Radiokarbonska analiza, opravljena na inštitutu VERA na Dunaju, je pokazala, da je kolo (iz jesenovega lesa premera 72 centimetrov) staro približno 5100 do 5350 let.

Naši predniki so bili torej dokaj razumni. Ker pa danes postavljamo na cestah grde betonske barikade za cestninjenje, se lahko le vprašamo, le kam je pamet, ki je nekoč v tem prostoru na področju sedanje Slovenije ni bilo malo ... le kam je ta pamet izpuhtela?
Vinci sporočil: 5.933
[#216309] 11.03.08 11:51 · odgovor na: anon-102577 (#216304)
Odgovori   +    0

Bor777 je napisal(a):

Naši predniki so bili torej dokaj razumni. Ker pa danes postavljamo na cestah grde betonske barikade za cestninjenje, se lahko le vprašamo, le kam je pamet, ki je nekoč v tem prostoru na področju sedanje Slovenije ni bilo malo ... le kam je ta pamet izpuhtela?
 To niso bili naši predniki. Pamet je kasneje odšla na sever, njihovo mesto pa so zavzeli Slovani.
anon-6533 sporočil: 5.777
[#216317] 11.03.08 12:04 · odgovor na: Vinci (#216309)
Odgovori   +    0

Vinci je napisal(a):

To niso bili naši predniki. Pamet je kasneje odšla na sever, njihovo mesto pa so zavzeli Slovani.

Kul, tale je pa odlična.

Strani: 1