13 min
Najbolj brani članki danes
2 uri
Agencija za energijo vztraja: elektrika se bo julija obračunavala po novem in konec! 1
2 uri
Applova prodaja na Kitajskem upadla za petino
3 ure
Top službe – ESA, LTH Castings, NLB, Danfoss, Comtrade, Unior, Gorenjska banka ...
3 ure
Iz NS Triglava odstopil Valjavec
4 ure
Kupil sem delnico še enega podjetja na področju čipov
5 ur
EP potrdil prenovljena fiskalna pravila EU - zadnji korak morajo zdaj storiti še članice
5 ur
Svetovna turistična organizacija in Hrvaška ustanavljata raziskovalni center za trajnostni turizem 2
6 ur
Varovalka pri uvozu kmetijskih proizvodov iz Ukrajine v EU
6 ur
24ur: Kriminalisti obiskali Snežiča in Hajdinjaka
6 ur
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
6 ur
(intervju) Delegirane naloge nikoli ne bi smeli vzeti nazaj
7 ur
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 11
7 ur
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)
7 ur
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ... 4
8 ur
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina 1
8 ur
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 ur
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov 6
9 ur
Novartis z visoko rastjo dobička in prihodkov

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Telekom Slovenije vse bolj reden gost sodišč

Strani: 1

anon-58562 sporočil: 3.316
[#137769] 03.10.07 23:19
Odgovori   +    0
Telekom Slovenije naj preimenujejo v Monopoltel Slovenije, da bo pravilno poimenovan. Da se je UVK zganil, je pa že totalni čudež. Verjetno se je unmu pacijentu na UVK Marija prikazala. Al pa Senica & Odvetniki. :)
anon-47508 sporočil: 559
[#137791] 04.10.07 04:26 · odgovor na: anon-58562 (#137769)
Odgovori   +    0
Da je Telekom (in tudi Siol) zlorabljal svoj monopolni položaj na tržišču je najverjetneje jasno vsakemu, ki je bil njihov naročnik. Hvala konkurenci, ki mi je omogočila, da sem se ga "znebil".
Marburg sporočil: 249
[#137800] 04.10.07 06:40 · odgovor na: anon-47508 (#137791)
Odgovori   +    0

NoNo je napisal(a):
Da je Telekom (in tudi Siol) zlorabljal svoj monopolni položaj na tržišču je najverjetneje jasno vsakemu, ki je bil njihov naročnik. Hvala konkurenci, ki mi je omogočila, da sem se ga "znebil".
 
Zdaj nam zaupaj (po resnici) samo se, katerega mobilnega operaterja uporabljas??

Lp
anon-70034 sporočil: 708
[#137808] 04.10.07 07:03
Odgovori   +    0
Ali ni čudno, ko vas pa brije Petrol, Elektro, vodovodarji,pa trgovci je pa vse idealno.
anon-129727 sporočil: 1
[#138998] 05.10.07 22:23 · odgovor na: anon-47508 (#137791)
Odgovori   +    0
Ker konkurenti Telekoma Slovenije ne morejo konkurirati po kvaliteti in pestrosti njegovih storitev, se pač poslužujejo drugih metod, da pridejo do denarja- na sodiščih!
anon-76887 sporočil: 18.121
[#139025] 06.10.07 08:45 · odgovor na: anon-129727 (#138998)
Odgovori   +    0

lovrom je napisal(a):
Ker konkurenti Telekoma Slovenije ne morejo konkurirati po kvaliteti in pestrosti njegovih storitev, se pač poslužujejo drugih metod, da pridejo do denarja- na sodiščih!

Tudi tebi se toži po starih časih in partijskih sestankih, kajne?
anon-76887 sporočil: 18.121
[#139028] 06.10.07 08:56 · odgovor na: Marburg (#137800)
Odgovori   +    0

Marburg je napisal(a):


Zdaj nam zaupaj (po resnici) samo se, katerega mobilnega operaterja uporabljas??

Lp

Ali se ti morda spomniš cen impulzov in telefonov, dokler je bil Mobitel edini operater?
Ko smo v Nemčiji lahko gledali telefonske aparate za nekaj mark ali eurov, pri nas pa od petsto naprej?
In še prej NMT aparati, velikosti starih poljskih telefonov po dvanajst taužent?

In kako so potem začele cene padati tik preden je začel poslovati simobil?
(Debitel pač ne šteje, ker je igral le navidezno konkurenco.)
Ja seveda, boš rekel - treba je bilo izgraditi omrežje (hej, tudi Simobil ga je moral in tudi T-2 ga gradi).

Mobitel ima danes še vedno izrazito prevladujoč položaj in ima srečo, da smo Slovenci počasne sorte pri menjavanju takšnih provajderjev. Še do pred kratkim tudi nisi mogel številke prenest, kar je tudi zaviralo menjavo operaterja.
In tudi sam sodim med tovrstne lenobe, zato sem še vedno na Mobitelu.

Vsekakor pa se stvari zdaj že vidno spreminjajo. Ko bo T-2 spravil v pogon svoj UMTS, se bo začela pisati nova era.
Era brezplačne mobilne telefonije, brezpogojno brezplačnih telefonov in novih storitev.

In to bo posledica odprtega konkurenčnega boja in ne partijskega dogovora.
anon-94581 sporočil: 1.391
[#139082] 06.10.07 11:45 · odgovor na: anon-76887 (#139028)
Odgovori   +    0
Malo te je zaneslo. NIč ni brezplačno vprašanje je kam se to skrije. Vsekakor pa uporabnik storitev naredi črto in ugotovi skupni strošek in pričakovano kvaliteto.

Majhnim uporabnikom - plačnikom se običajno ne splača ukvarjati z izbiro, ker razlika ne opravičuje vložka.

Na koncu se lahko zgodi, da se veliki uporabniki -plačniki zberejo pri enem operaterju. Majhni ostanejo pri recimo nacionalnem, ki dinozaverske težave zdravi preko državnih stricev.

Tisto kar bo uničilo dinozavra je ne vključitev v sistem EU operaterja z vsemi posledicami organiziranja. Ex yu ali ex vzodni blok operater z metodami 60tih ne bo nikoli dosegel medoperaterskih cen EU in tudi ne njihovih cen investicij.

Vodafone ima pozicijo za prevzem velikih uporabnikov. Rabili so kar nekaj let, da so ugotovili, da je potrebno spoditi gnila jajca in postaviti svoje vodstvo. Po tem dejanju zanimivo ni več medijske promocije velikih managerjev. Prepričan sem, da zelo malo ljudi ve za imena z vrha Simobila, kar pa ne velja za dinozavra.
anon-76887 sporočil: 18.121
[#139087] 06.10.07 11:59 · odgovor na: anon-94581 (#139082)
Odgovori   +    0

enanula je napisal(a):
Malo te je zaneslo. NIč ni brezplačno vprašanje je kam se to skrije. Vsekakor pa uporabnik storitev naredi črto in ugotovi skupni strošek in pričakovano kvaliteto.


Nič me ni zaneslo, je pa res, da nisem napisal dovolj natančno.
Kot so mi povedali na celjskem sejmu, boš pri T-2 dobil aparat brezplačno, zastonj bodo pogovori  v omrežju T-2 (stacionarnem in mobilnem), naročnina pa bo tudi minimalna.
Ni mi sicer jasno, kako bodo to dosegli brez vezave in na kakšen način bodo terjali neplačnike, ampak verjetno so preigrali vse scenarije.
anon-94581 sporočil: 1.391
[#139093] 06.10.07 12:27 · odgovor na: anon-76887 (#139087)
Odgovori   +    0

0902ISXdX je napisal(a):


Nič me ni zaneslo, je pa res, da nisem napisal dovolj natančno.
Kot so mi povedali na celjskem sejmu, boš pri T-2 dobil aparat brezplačno, zastonj bodo pogovori  v omrežju T-2 (stacionarnem in mobilnem), naročnina pa bo tudi minimalna.
Ni mi sicer jasno, kako bodo to dosegli brez vezave in na kakšen način bodo terjali neplačnike, ampak verjetno so preigrali vse scenarije.
 
Predvidevam, da je to stara logika iz časov centrex, torej izčrpavanje konkurence. Vprašanje ali je zadostna podlaga za tak scenarij.
anon-76887 sporočil: 18.121
[#139102] 06.10.07 12:59 · odgovor na: anon-94581 (#139093)
Odgovori   +    0

enanula je napisal(a):


Predvidevam, da je to stara logika iz časov centrex, torej izčrpavanje konkurence. Vprašanje ali je zadostna podlaga za tak scenarij.

Centrex je bil drag in ne poceni.
Seveda pa so bile še dražje telefonske centrale, ki so bile še sila nefleksibilne.
Centrex je bil prava Amerika.
anon-76887 sporočil: 18.121
[#139132] 06.10.07 15:56 · odgovor na: anon-91864 (#139129)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-76887 06.10.2007 15:58
Shaman, saj si že večkrat dokazal, da poznaš to področje in kar se mene tiče ti verjamem.
Še vedno pa sem prepričan, da je bila Centrex recimo temu potem manj slaba rešitev, kot pa tiste drage centrale.
Ki so se, po lastnih izkušnjah sodeč, tudi nenehno kvarile. Mi smo imeli (cca 100 ljudi) serviserja vsak teden vsaj 1x, če ne 2x na obisku. In ko je firma zrasla na (karikirano) 100+1 bi morali kupiti "apgrejd modul" v protivrednosti kaj pa vem koliko mark že.

Po drugi strani pa ne vem, zakaj bi rabil kakršenkoli state of the art sistem, če je edina stvar, ki jo potrebujem - možnost, da me kdo pokliče in obratno.
(Poznam tudi Asterisk recimo, saj je luštna stvar, ampak ne rabim.)
Lahko me zdaj spljuvaš, da potem nimam pojma o "svetskem biznisiranju" in zaključiš debato.
Jaz pa se bom tudi nasmehil, glede na številke, ki jih vidim v naši bilanci.
(Če pa (pre)prodajaš tovrstne sisteme, potem mi je pa že razumljiva tvoja vzhičenost nad CEBP sistemi.)

Pozicija: imamo 100 mbitni internet, uporabljamo skype in ip telefonijo. In vse to za desetino cene kot pred dvemi leti.
anon-94581 sporočil: 1.391
[#139152] 06.10.07 17:16 · odgovor na: anon-91864 (#139129)
Odgovori   +    0
Skratka če odmislimo vso naučeno marketinško znanje tehnologije katero pozna in še manj uporablja manj kot 1% uporabnikov pridemo na isto rešitev.

Bistvo je oprema s storitvami za najem in predvsem primerna vzdrževalna pogodba, kjer je vrhunsko oblikovan cenik. Isto kot je na nek način delal TS s centreksom. Jasno na tako fiksirane prihodke bo vsaka banka z veseljem dala kredit za investicijo.

Ideja ni nova jo je na veliko uporabljal IBM in je verjetno tudi zato doživel konkurenco. Isto idejo ima Siemens, kjer hoče po prodanem portu služiti v vsej življenski dobi. Enako Iskratel, ki bi se kar najraje nato še priklopil na naročnino. Enako samo z novejšim USA marketingom razmišlja tudi Avaya. Kaj hočemo kruh je na tem področju vse težje služit.

Upam, da se je preraslo razmišljanje o kilah TK opreme - prosto po socializmu. Upam, da je vse več ljudem jasno, da je pri uporabniku potreben samo terninal vse ostalo razen prenosnega kanala pa je lahko tudi v Indiji ali USA.

Kot so ti že povedali se danes še vedno uporablja telefon, kjer nižja cena težko prenese morebitno slabšo kvaliteto. Mail, faks, razni VPN, web, ...  potem se pa za večino kar konča. Klicni centri in portali so v glavnem odvisni od informacijske podpore in je vsa Orionova tehnologija popolnoma neuporabna, če na drugi strani ni potrebnega kvalitetnega podatka in če moraš nato še uporabiti poznanstva v primeru da potrebuješ uslugo recimo javnega sektorja.

Dober gazda vedno vpraša koliko bomo prihranili in koliko bomo več zaslužili.

Je pa res, da naj se firme, ki se osnovno ne ukvarjajo s TK, raje usmerijo v osnovno dejavnost in najamejo profesionalce za nudenje TK storitev. Poslovne modele pa naj oblikuje konkurenca in tu se verjetno 100% strinjava, velja  tudi za TS.
anon-94581 sporočil: 1.391
[#139209] 06.10.07 20:10 · odgovor na: anon-91864 (#139199)
Odgovori   +    0

shaman je napisal(a):


In veš kaj je največja tragedija in sramota. Predstavniki Telekoma (Seveda iz samega vrha, iz uprave), prostodušno rečejo, ja kaj pa si vi mislite, da se mi ne zavedamo, da smo Slovenijo zavrli v razvoju za 10 let, s tem TDM centreksom in vsemi političnimi proti-prostotržnimi igricami, ki so v zvezi s tem potekale in še potekajo. Npr. pokličejo direktorja člana LDS, ali danes SDS in mu rečejo "naš prodajalec pride, tale centreks boste vzeli, v redi Tonček?!. Oni pa reče - Dobro, dobro , veš da bomo!"

LP shaman
 V tem grmu je zajec. Mene osebno čudi, da je slo na nivoju kot je.  Očitno je narod sposoben in delaven. Sem že predlagal, da razpišemo referrendum za priključitev k sosedom ali, da prodamo vse v paketu pa so me zmerjali z nestrpnežem , ..
Sicer je popolno neorganiziranost vse težje prekrivat in tako kot za zdravstvo bo tudi za ostalo EU kmalu zapisala podobne ugotovitve.
Slabo je samo to, da omenjeni že vedo, da prihaja njihov konec in so si zagotovili plače, nagrade in odpravnine za doživljanje nebes na zemlji do konca svojih dni.
anon-76887 sporočil: 18.121
[#139210] 06.10.07 20:19 · odgovor na: anon-91864 (#139199)
Odgovori   +    0

shaman je napisal(a):

O tehnologiji, ki omogoča naprednejše in produktivnejše delo v pisarnah in moderne prijeme , delo od doma in s terena, kot bi bil v pisarni, in dostavi maila na mobilne enote in podobno, pa ne bi govoril.

Rekel bi edino, da v SLoveniji te zadeve pravilno implementirane uproablja majhen procent poslovnega sveta. V razvitih državah je pa tega veliko več. Zato se mi smilijo managerji, ki zamahnejo z roko in rečejo - a kaj kurac delajo filozofijo iz teh zadev, saj hočem le prejeti klic in poklicati in le prejeti mail in ga poslati. Eto takle mamao!


Ajde Shaman, majke mi - katere so po tvojem napredne tehnologije za produktivnejše delo v pisarnah, ki temeljijo na jebeni telefoniji?
Ajde, života mi - povej mi, kaj nimam, da se ti smilim, ker uporabljamo samo navaden VPN od totega Ciskota al kak se že kliče? Pa mejle lohk berem na Nokiji al pa na EjčPi, kjer lahko pregledam tudi vse poslovanje kjerkoli že sem (čeprav mi tisti mali ekrančeki grejo na žifce in se raje konektam z noutbukom)?
Kaj za božjo bi mi še rad prodal, čeprav me že sedaj lahko tajnica preveže kamorhoče?

Ajde, kakšna je tota nova paradigma, brez katere bom propadel jaz, pa bogami tudi Lek in Krka?
anon-94581 sporočil: 1.391
[#139213] 06.10.07 20:26 · odgovor na: anon-76887 (#139210)
Odgovori   +    0
Notebook je zelo uporaben z wireless, ker skoraj ni kraja doma in v tujini, kjer ni nezaščiten priključek, kamor se lahko logiraš. Ok ni garancije je pa uporabno. Tudi meni se doma ne  ljubi postaviti zaščite, tako da tudi vračam usluge.

Strani: 1