Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Tudi z vlakom proti onesnaženju
Strani: 1
sporočil: 64
Gospa Albina Kenda, kaže, da transport, promet in logistika
niso področja, ki bi jih najbolj poznali. Ne morem razumeti
zakaj za pojem
sporočil: 64
Gospa Albina Kenda, kaže, da transport, promet in logistika niso
področja, ki bi jih najbolj poznali. Ne morem razumeti zakaj
namesto pojmov ' promet ', ' prevoz ','
transport ', 'morda ' logistika ' uporabljate '
pretovor ' . Ni jasno kaj hočete povedati
z grafičnim prikazom. Če je neka celota 100%, delež ne more biti
221%, tako kot ste prikazali pri Latviji. Verjetno gre le za
nesustrezen prevod teksta. Podatek za Slovenijo jaz razumem takole:
v celotnem transportu (100%) v in preko Slovenije ( uvoz, izvoz,
tranzit, luški tranzit) je delež železnice 29,1% . Pa brez zamere.
sporočil: 150
Kot piše v opombi h grafu, odstotki izražajo, kolikšen delež ima v
posamični članici transport blaga po železnici glede na skupni
obseg transporta blaga po cesti. Podatki za Latvijo, izraženi v
milijardah tonskih kilometrov, so za izbrano leto denimo naslednji:
železnica - 19,4 milijarde tkm; ceste - 8,9 milijarde tkm. V
primerjavi z osnovo za primerjavo (8,9 mrd tkm po cesti = 100 %)
obseg transporta blaga po železnici v tej državi pomeni 221
odstotkov. Morda bi bilo
bolj razumljivo, ce bi zapisali, koliko vec ali manj glede na osnovo je to.
Podatki za Slovenijo za isto leto so: železnica - 3,2 milijarde tkm, ceste – 11 milijard tkm.
bolj razumljivo, ce bi zapisali, koliko vec ali manj glede na osnovo je to.
Podatki za Slovenijo za isto leto so: železnica - 3,2 milijarde tkm, ceste – 11 milijard tkm.
sporočil: 64
V Sloveniji so v železniškem prometu največji
onasneževalci železniški sindikalisti. Zaradi njih delež
železniškega prometa nenehno pada, stroški pa rastejo, rastejo,...
v nebo. Na cestah pa le ena sma kolona vozil.
Strani: 1