Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Enotna avtomobilska obutev za dež, sneg in sonce
Strani: 1
sporočil: 2.117
Celoletne pnevmatike poleti niso dobre kot letne in pozimi niso
dobre kot zimske. Po moje pri varnostni ne bi smelo biti
kompromisa. Na vsak način je pločevina, ki jo potem moraš menjati
dražja, da ne pomislim, da lahko nastrada tudi človek. Pri tem se
to lahko zgodi ravno v tistem enem kilometru,ki ga morda naredite
na leto in bo zmanjkalo ravno tisti meter ali dva za kolikor ima
daljšo zavorno pot celoletna pnevmatika. Če že ravno res delaš samo
nekaj kilometrov na leto in ne voziš z višjimi hitrostmi, torej po
mestu, se mi zdi varnejša zimska M+S guma. Po zimi ne boš delal
zastojev za sabo, poleti pa na mokri podlagi deluje vsaj tako dobro
kot celoletna.
sporočil: 54
Pri edinem stiku avtomobila na tako majhni površini (kjer nalegajo
gume na vozišče) je škoda sklepat kompromise na tak način=s
šparanjem na neprav način. LP
sporočil: 8.376
Se strinjam, ker prednost dobre specialne gume (do max. 38.000
prevoženih km) se pokaže v krizni situaciji. Tedaj je zelo majhna
ločnica med tem, da se izmažeš in potencialno škodo na vozilu, bog
ne daj še na potnikih.
Zimske in letne gume se uporablja izmenjaje dve ali tri sezone, zato ni to nič omembe vredno dražje (razen stroška menjave gum) kot imeti celoletne gume.
Zimske in letne gume se uporablja izmenjaje dve ali tri sezone, zato ni to nič omembe vredno dražje (razen stroška menjave gum) kot imeti celoletne gume.
sporočil: 5.120
Zadnja sprememba: murje 27.06.2016 10:11
PAMETNE GUMEV času zelo spremenljivih vremenskih razmer, ko se praktično v enem dnevu zamenjajo skorajsa vsi letni časi bo na področju avtomobilskih gum narediti še vse kaj drugega kot celoletne gume. Nekoč so rekli, da naj bi bila zimska guma M+S primerna za temperature nižje kot 7°C, kolikokrat pa je to zimo, sploh nastopila takšna temperatura. Kolikokrat pa smo vozili z zimskimi gumami praktično pri 15°C ali 20°C in še navsezadnje koliko voznikov še sedaj poleti vozi s pravimi zimskimi gumami. Tukaj prav gotovo igra velik vpliv še splošno finančno stanje v družini, kar pa z varnostjo ne gre prav dobro skupaj. Glede znamke gum Toyo, ki jih toliko propagirate je res, da so se od vseh kupljenih avtomobilskih gum najhitreje obrabile, čeravno je potrebno priznati, da je bila lega na cesti zelo dobra. No, sedaj sem po Sava, Pirelli, Goodyear, Toyo, pristaš Bridgestone in to letnih in zimskih, ob tem verjamem, da ko bom te zvozil, bodo na razpolago že tiste prav ta "pametne" gume. Ko bodo cene to dovoljevale, seveda!
sporočil: 5
čas vnosa: 27.06.16 08:12
Za 10k km po Ljubljani na drugem avtu tehle gum ne menjam več na
nobenem avtu. Goodyear Vector 4Seasons Gen 2
sporočil: 6.570
[]V dveh letih gume menjaš štirikrat, v treh letih pa šestkrat. Če stane menjava 30 EUR, guma pa 60 EUR, potem v štirih letih prihraniš za komplet novih gum.
Zimske in letne gume se uporablja izmenjaje dve ali tri sezone, zato ni to nič omembe vredno dražje (razen stroška menjave gum) kot imeti celoletne gume.
Še eno podvprašanje: kaj je boljše, komplet poceni zimskih in komplet poceni letnih gum ali komplet dragih celoletnih?
sporočil: 970
Ali pa še boljše... potrebujem sploh avto?
Še eno podvprašanje: kaj je boljše, komplet poceni zimskih in komplet poceni letnih gum ali komplet dragih celoletnih?
sporočil: 6.570
[bacco979]Če tako stopnjuješ: zakaj sem sploh na svetu?
>
> Še eno podvprašanje: kaj je boljše, komplet poceni zimskih in komplet poceni letnih gum ali komplet dragih celoletnih?
Ali pa še boljše... potrebujem sploh avto?
sporočil: 970
Komentar je bil malce ironičen.
Meni je namreč precej nerazumljivo, kako bi folk šparal na gumah, pa vzdrževanju, pa gledal vsak deci nafte, ni pa panike da na avtu izgubi v 5 letih 2/3 vrednosti.
Kar se pa tiče samih gum, pa z malce zdrave pameti vsak lahko ugotovi kaj rabi. Tak ki naredi 90% poti po mestu in okolici bo verjetno zadovoljen tudi s tako celoletno gumo, oni, ki mora vsako zimo lesti v neke klance bo pa verjetno hotel imet dober komplet zimskih...
Meni je namreč precej nerazumljivo, kako bi folk šparal na gumah, pa vzdrževanju, pa gledal vsak deci nafte, ni pa panike da na avtu izgubi v 5 letih 2/3 vrednosti.
Kar se pa tiče samih gum, pa z malce zdrave pameti vsak lahko ugotovi kaj rabi. Tak ki naredi 90% poti po mestu in okolici bo verjetno zadovoljen tudi s tako celoletno gumo, oni, ki mora vsako zimo lesti v neke klance bo pa verjetno hotel imet dober komplet zimskih...
sporočil: 6.570
[bacco979]30.000 uvoženih avtomobilov na leto, ki so že izgubili vsaj polovico vrednosti kaže, da folk počasi začenja razumeti. Če se proda še 50.000 novih, kar je skupaj 80.000, četrtina kupcev pa pri nas uradno ne zna nič računati (kar je 20.000), potem je polovica potenciala že na rabljenih.
Meni je namreč precej nerazumljivo, kako bi folk šparal na gumah, pa vzdrževanju, pa gledal vsak deci nafte, ni pa panike da na avtu izgubi v 5 letih 2/3 vrednosti.
S tem, da se določenim kupcem tudi novi avtomobili splačajo oziroma rabljeni ne predstavljajo posebne prednosti (veliko število prevoženih kilometrov ali veliko let lastništva).
Strani: 1