Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Skrivnostni start-up, ki »krade« možgane Tesli, BMW in drugim avtovelikanom
Strani: 1
sporočil: 5.835
Pri električnem avtomobilu je še vedno problem baterija, ki naj bi
bila zanesljiva, zmogljiva, ne predraga in naj bi prenesla nekaj
deset tisoč ciklov polnjenja preden se povsem izčrpa. Baterija, ki
bi "preživela" avtomobil, bi torej lahko pomenila ogromen korak v
razvoju in uporabi alternativnih virov energije.
Morda bomo na tem področju kmalu zabeležili napredek: "... skupina znanstvenikov Univerze v Kaliforniji, ki je morda odkrila nov tip baterije, ki bi lahko "zdržala" na sto tisoče ciklov polnjenja ob tem pa ne izgubila niti volta električne napetosti. Za elektrode so uporabili nanožice, a ker so te izjemno lomljive, jih je stalno praznenje in polnjenje s časom uničilo. Te nanožice so raziskovalci nato premazali z manganovim dioksidom, celoten sklop pa so pomočili v elektrolitski gel (gel podoben polimetilmetakrilatu oziroma "plexiglasu"). Iz gela so potegnili baterijo, ki naj bi preživela najmanj 200 tisoč praznenj in polnjenj." www.racunalniske-nov...erije.html
Morda bomo na tem področju kmalu zabeležili napredek: "... skupina znanstvenikov Univerze v Kaliforniji, ki je morda odkrila nov tip baterije, ki bi lahko "zdržala" na sto tisoče ciklov polnjenja ob tem pa ne izgubila niti volta električne napetosti. Za elektrode so uporabili nanožice, a ker so te izjemno lomljive, jih je stalno praznenje in polnjenje s časom uničilo. Te nanožice so raziskovalci nato premazali z manganovim dioksidom, celoten sklop pa so pomočili v elektrolitski gel (gel podoben polimetilmetakrilatu oziroma "plexiglasu"). Iz gela so potegnili baterijo, ki naj bi preživela najmanj 200 tisoč praznenj in polnjenj." www.racunalniske-nov...erije.html
sporočil: 970
Saj to ti je verjetno jasno, da nobenemu podjetju ni v interesu
izdelovati proizvode, ki bi imeli (pre)dolgo življensko dobo?
sporočil: 230
Le kakšne pakete jim ponujajo, da se iz velikih, uglednih podjetij,
preseljujejo v startup?
Swift justice system vs. no justice system.
Posamezni manjši avtomobilski proizvajalci so visoke subvencije sicer zlorabili, zato so številke nekoliko napihnjene. Po poročanju lokalnih kitajskih medijev so manjši proizvajalci izdelali skromne električne avtomobilčke, denimo takšne, kot so avtomobili za golf, za proizvodno ceno okoli štiri tisoč evrov. ... Kitajska vlada je po objavi začela podrobno preiskavo.Verjetno si lahko mislimo, kakšen epilog bo doživela prevara na Kitajskem in kakšnega bi, če bi se to zgodilo v Sloveniji, kajne?
Swift justice system vs. no justice system.
sporočil: 967
čas vnosa: 13.05.16 07:17
Vsi navdušenci nad električnimi avtomobil:
preberite si kakšen intervju o meritvah sevanj mobilnih telefonov in ostalih naprav, za katere sumijo, da ob (pre)pogosti uporabi in preveliki bližini telesa povzročajo rakasta obolenja. V enem od zadnjih intervjujev je bilo npr. podano tudi vprašanje, kaj je z sevanjem pri električnih avtomobilih.
Odgovora si danes tako veliki navdušenci električnih avtomobilov ne želite slišati.
preberite si kakšen intervju o meritvah sevanj mobilnih telefonov in ostalih naprav, za katere sumijo, da ob (pre)pogosti uporabi in preveliki bližini telesa povzročajo rakasta obolenja. V enem od zadnjih intervjujev je bilo npr. podano tudi vprašanje, kaj je z sevanjem pri električnih avtomobilih.
Odgovora si danes tako veliki navdušenci električnih avtomobilov ne želite slišati.
sporočil: 5.835
[bacco979]"(pre)dolgo" je "raztegljiv" pojem. So pa tudi avtomobilska podjetja, ki izdelujejo taxije z zelo dolgo življensko dobo.
Saj to ti je verjetno jasno, da nobenemu podjetju ni v interesu izdelovati proizvode, ki bi imeli (pre)dolgo življensko dobo?
Taxi in baterije:
Toyota Prius Taxi Running Strong With 600,000 Miles And Original Battery: www.hybridcars.com/t...l-battery/
sporočil: 5.835
[psm]Mobilni telefoni dokazano ne povzročajo raka: www.racunalniske-nov...-raka.html
preberite si kakšen intervju o meritvah sevanj mobilnih telefonov in ostalih naprav, za katere sumijo, da ob (pre)pogosti uporabi in preveliki bližini telesa povzročajo rakasta obolenja.
sporočil: 3.600
Tako kot si ga ne želijo slišati veliki navdušenci bencinskih
avtomobilov, ki so prepričani, da elektro akumulator, električne
inštalacije, zaganjač in alternator v bencinskih avtomobilih nimajo
nič s sevanjem in povzročanjem rakastih obolenj, zato jih mirno
uprabljajo še naprej.
sporočil: 970
Ja, OK... one taxi driver...
Drugače take kilometre delajo tudi precej preprosti (in poceni) navadni bencinarji zasnovani v osemdesetih in devetdestih, ki jih še vedno izdelujejo za tretji svet...
Za večino razvitega sveta pa avtomobili postajajo potrošno blago, ki se ga precej hitro menja, zato tudi ni potrebno da je prav hudo zanesljiv in trpežen... proizvajalcem zadostuje, da brez kakih večjih okvar zdrži garancijsko dobo, pogosto pa so še tam izjeme.
Drugače take kilometre delajo tudi precej preprosti (in poceni) navadni bencinarji zasnovani v osemdesetih in devetdestih, ki jih še vedno izdelujejo za tretji svet...
Za večino razvitega sveta pa avtomobili postajajo potrošno blago, ki se ga precej hitro menja, zato tudi ni potrebno da je prav hudo zanesljiv in trpežen... proizvajalcem zadostuje, da brez kakih večjih okvar zdrži garancijsko dobo, pogosto pa so še tam izjeme.
sporočil: 1.476
Prihodnjih 5 let bo ključnih. če uspejo v naprednih mega urbanih
sredinah na vzhodu - ni poti nazaj. Pokrijejo več kot polovico
človeštva - dovolj.
sporočil: 7.095
Tudi kitajci so spoznali da je nafta zgodovina in elektrika
prihodnost v personalnem transportu.
sporočil: 2.054
Seveda problem električnih avtomobilov je sevanje. Tako kot so
vetrne elektrane, problem zmedenih ptičev in ropota ki ga le te
proizvajajo. Iznakažene strehe z elektrovoltaiko, pa tudi gasilce
lahko strese, če špricajo gor vodo. Problem so tudi toplotne
črpalke, saj ohlajajo okolico, ropotajo in za svoje delo porabijo
manj denarja, kot ostala goriv in ne nazadnje ne potrebujejo
dimnikov, kar je velik problem. Res se moramo odreči temu in
pričeti z razvojem avtomobilov na pelete, sicer ni praktično nobene
razlike, ali kuriš nafto, plin ali palete, vsi izpuščajo v ozračje
več ali tako zaželjene CO2 in druge sestavine, ki jih nekateri
hočejo prikazati kot možne pozročitelje raka... seveda je takšnih
sprenevedanj še celo morje, tako kot nekatere skupine dokazujejo da
je zemlja ploščata.
PS Bolj sem zaplankan, bolj ponavljam mantre onih, ki se jim je svet ustavil pri svojih 15 letih in se pričel vrteti nazaj.
PS Bolj sem zaplankan, bolj ponavljam mantre onih, ki se jim je svet ustavil pri svojih 15 letih in se pričel vrteti nazaj.
sporočil: 48.253
Naj uganem zakaj bo sedez na kitajskem. Ker se bodo lahko omenjeni
kadri, ki so lepo crpali znanje na zahodu, podpisali razne NDA in
imeli dostop velikanske zbirke patentov, ki so jih zahodne firme
lepo vlagale, lepo pozvizgali na vse omejitve in zbruhali vso
znanje kitajcem v roke. Pa naj jih (kitajsko firmo) potem Tesla
preganja po kitajskih sodiscih.
Nikakor se mi ne zdi ok zgodba. Zdi se mi bizarna.
Nikakor se mi ne zdi ok zgodba. Zdi se mi bizarna.
sporočil: 3.025
[COP]
Tako kot si ga ne želijo slišati veliki navdušenci bencinskih avtomobilov, ki so prepričani, da elektro akumulator, električne inštalacije, zaganjač in alternator v bencinskih avtomobilih nimajo nič s sevanjem in povzročanjem rakastih obolenj, zato jih mirno uprabljajo še naprej.
Pa kje si se valjal po raznih FF, FDV ali kaj, prešprical pa vso OŠ fiziko?
Najprej si razčisti kaj je to AC / DC ( pa ne ansambel).
• DC = direct current = istomerni tok = npr. baterija + žarnica
• AC = alterante current = izmenični tok = »rafkotov štrom«, kjer se +/- zamenjata 50x/s (50Hz), pa še veliko več (glej spodaj)
Malo kmečke razlage:
DC (baterija) torej ima:
• Če ni priklopljena ima napetost (1,5V, akumulator 12V …) . Pri tem lahko izmeriš električno polje (V/m), sevanja pa NI.
• Če pa je priklopljena, teče tok, tok pa povzroči (stalno) magnetno polje (magnetna igla se premakne).
Ta stalen tok in pri tem ne »seva«, ne oddaja nobenega »sevanja«
AC (vtičnica) pa spreminja +/- (kot rečeno 50x/s):
• Spreminja napetost (efektivna 230V, dejansko gre od max. +324V do max. -324V) .
• Če je priklopljen porabnik, se spreminja tudi tok .
• Kadar pa se spreminja tok, se spreminja tud magnetno polje.
• Spreminjajoče magnetno polje pa povzroča EM (elektromagnetno valovanje, sevanje).
• Žica, po kateri teče spreminjajoči se el. tok deluje kot ANTENA (oddaja EM valovanje, seva).
Sedaj pa nazaj na »sevanje avta«:
Električni avto teče na baterije, torej istosmerni tok, DC, sevanja NI.
Da končam, edino »resno sevanje« v EL. avtu predstavlja mobitel šoferja ;=)
sporočil: 3.025
[danezsem1x]Kako boš elektrificiral tole:
Prihodnjih 5 let bo ključnih. če uspejo v naprednih mega urbanih sredinah na vzhodu - ni poti nazaj. Pokrijejo več kot polovico človeštva - dovolj.
24-milijonsko mesto ima 45.000 "jeepney"-ev (predelanih Jeepov).
Jeepney: en.wikipedia.org/wiki/Jeepney
Slike: goo.gl/rjb13R
Če se ti bere, boš videl da sanjajo tudi o električnih variantah:
www.popularmechanics...ate=051216
sporočil: 48.253
[0126Bacis]Ni res, v avtu je en najvecjih virov EM pulzov, to so svecke (in vzigalna tuljava).
Sedaj pa nazaj na »sevanje avta«:
Električni avto teče na baterije, torej istosmerni tok, DC, sevanja NI.
Da končam, edino »resno sevanje« v EL. avtu predstavlja mobitel šoferja ;=)
Ni pa nic od tega nevarno za zdravje.
sporočil: 2.264
Pri sodobnoh električnih vozilih (Tesle, Chevy Bolt) z realnim
dosegom par 100 km, povsem zadostuje, če baterija "preživi" 1000 do
2000 polnjen. Tudi bencinski avtomobili niso narejeni, da naredijo
5 ali 10 mio km, kolikor ti pričakuješ/zahtevaš od električnih
vozil.
sporočil: 5.835
[dz1975]Baterija, ki bo "preživela" avtomobil, bo pomenila velik korak v razvoju in uporabi alternativnih virov energije, ker se bo lahko uporabila v novem avtu, ko bo stari šel na odpad. To pomeni: manj stroškov z baterijo.
Pri sodobnoh električnih vozilih (Tesle, Chevy Bolt) z realnim dosegom par 100 km, povsem zadostuje, če baterija "preživi" 1000 do 2000 polnjen. Tudi bencinski avtomobili niso narejeni, da naredijo 5 ali 10 mio km, kolikor ti pričakuješ/zahtevaš od električnih vozil.
sporočil: 1.066
[jezdec666]Oaoor stvari stojijo, ti predlagam, da začneš jesti fižol si v anus montiraš "lovilec" metana in si doma narediš mini elektrarno... v Sloveniji ljudstvo kmalu ne bo imelo za plačilo položnice, kaj šele, da bi zapravljalo več in bi s tem lahko plačali močneišo infrastrukturo, kibho nujno potrebna, če se bo par subvencioniranih ekonastopačev želelo zastonj na plečih drugih vozit naokrog... Če nočete TEŠ-a, pljunite v roke in izvlecite denarnice.
Karkoli, samo da bo čim prej. Jaz ne mislim v nedogled sponzorirat TEŠ 6.
sporočil: 3.600
Eh, sedaj še na financah ne moreš sarkastično komentirati strašenja
zaradi električnih avtomobilov in njihovega sevanja, ne da bi te
kdo napadel in podučil s srednješolsko fiziko. Vseeno hvala za
razlago, osvežitev znanja je vedno dobrodošla. Z eno pripombo, ne
drži, da v avtomobilu ni izmenične napetosti in elektromagnetnega
sevanja. Seveda je, v alternatorju.
Strani: 1