Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Deset križancev na najtežji slovenski preizkušnji, kako so se odrezali?
Strani: 1
sporočil: 482
Tudi mene so presenetile ocene Opla, Renaulta in Forda, bi bilo
zanimivo, če bi naredili podoben test tudi z razred večjimi SUV-ji.
sporočil: 1.301
hecno... sem parkrat vozil Cactusa in moram reč, da sem o njegovem
podvozju dobil ravno obraten občutek od vas... njegovo podvozje in
motor sta mi delovala kot, da sta sposobna veliko bolj dinamične
vožnje od tega čemur je Catus kot avto v bistvu namenjen. torej...
ležernemu in nestresnemu "cruisanju" z lagodnim nasmeškom na
obrazu... po tem kako lahkotno, ter s kakšnim "veseljem" in
vodljivostjo je "oddelal" serije hitrih zavojev lokalne stranske
ceste, me je veliko bolj spominjal na DS3 kot pa na običajnega in
absolutnemu udobju podrejenega Citroena.
je pa res, da niso ne sedeži, ne menjalnik na enakem "nivoju" in občutek je bil kot, da so z njimi nekako namenoma in "prisilno" umirili Cactusov karakter. kar pa je v bistvu škoda... z boljšimi zici in natančnejšim (in 6 stopenjskim) menjalnikom "ležerno cruisanje" z njim ne bi bilo nič slabše, bi bil pa nasmešek, če bi te kakšnie ovinkie kdaj "pičilo" odvozit malo bolj dinamično, še toliko večji... in Cactus bi si to definitivno zaslužil, saj je eden bolj "simpatičnih in veselih" modelov na tržišču, pa tudi njegovo podvozje je tega definitivno sposobno.
btw... tako Cactusa, kot tudi Peugeota vam je ratalo ulovit skoraj v istem momentu zavoja... in tudi nagib obeh je praktično enak. oziroma, Cactusov je večji za toliko, kolikor stotink sekunde "globje" od Puga je po položaju sprednjih koles že bil v zavoju v trenutku pritiska na sprožilec.
je pa res, da niso ne sedeži, ne menjalnik na enakem "nivoju" in občutek je bil kot, da so z njimi nekako namenoma in "prisilno" umirili Cactusov karakter. kar pa je v bistvu škoda... z boljšimi zici in natančnejšim (in 6 stopenjskim) menjalnikom "ležerno cruisanje" z njim ne bi bilo nič slabše, bi bil pa nasmešek, če bi te kakšnie ovinkie kdaj "pičilo" odvozit malo bolj dinamično, še toliko večji... in Cactus bi si to definitivno zaslužil, saj je eden bolj "simpatičnih in veselih" modelov na tržišču, pa tudi njegovo podvozje je tega definitivno sposobno.
btw... tako Cactusa, kot tudi Peugeota vam je ratalo ulovit skoraj v istem momentu zavoja... in tudi nagib obeh je praktično enak. oziroma, Cactusov je večji za toliko, kolikor stotink sekunde "globje" od Puga je po položaju sprednjih koles že bil v zavoju v trenutku pritiska na sprožilec.
sporočil: 25
čas vnosa: 17.04.16 22:14
Pomembna ciljna skupina za to kategorijo vozil so tudi ženske in
nekako nimam občutka, da bi vsaj ena sodelovala pri testu, sicer
Yeti ne bi osvojil prvega mesta (kljub ostalim vrlinam).
Ocenjevanje zaviranja "po občutku" pove vse o resnosti testa.
Ocenjevanje zaviranja "po občutku" pove vse o resnosti testa.
sporočil: 2.991
Pri testu je bila tudi ženska, Urška Radolović iz
Avtomobilizem.com, yeti pa ni bil v nobeni kategoriji povsem na
vrhu. Zaviralo se je na poligonu, kjer je nad zavorno potjo v
metrih bedel inštruktor, ni pa bilo elektronske merilne naprave.
Strani: 1