Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Aluminij ali plastika, to je zdaj vprašanje! Deset let star dokument:
The weight of polymeric-based composite brake pedals came to 0.19 kg but a typical metallic brake pedal is 0.72 kg. Thus, the weight reduction that can be achieved using polymeric-based composite is 73%.
sutlib2.sut.ac.th/su...98021f.pdf
Nemški gigant ZF, ki se hvali s svojimi uspehi pri zmanjševanju mase različnih avtomobilskih delov, pri pedalih očitno bolj stavi na plastiko:
www.zf.com/media/med...ign_en.pdf

Pri tem sodeluje prav tako nemški kemijski gigant Lanxess:
techcenter.lanxess.c...d=22668482

Porsche 918 Spyder ima očitno plastičen zavorni pedal:
www.plastics.gl/auto...ritical-2/

Saj bi prav rad verjel v to Cimosovo aluminijasto pedalno vizijo, ampak se zaradi navedenih informacij zdi precej majava. Poleg tega je njihov track record (poslovanja, javnih nastopov in kombinacije obojega) naravnost grozljiv.

Še pomnite tovariši, članek na Siolu, ki je bil objavljen 2.1.2014, tik pred javnim totalnim kolapsom Cimosa? Udaren naslov, ki je (po spominu) nosil sporočilo "brez Cimosa se evropska industrija ustavi", so pozneje očitno na skrivaj popravili, navdih zanj pa je vendarle ostal posebno poudarjen v tretjem vprašanju:
Če bi se torej kaj nenapovedanega zgodilo Cimosu, bi se v Evropi za nekaj časa ustavila avtomobilska proizvodnja?
Da, avtomobilska industrija Evrope bi se za nekaj časa nedvomno povsem ustavila, saj dejansko pokrivamo praktično vse segmente in proizvajalce.
www.siol.net/avtomot...cimos.aspx