Strani: 1

anon-5355 sporočil: 3.129
[#2664540] 21.07.17 08:11
Odgovori   +    9
Šabić preberiti si naslednji komentar na www.casnik.si/index....er-divaca/ In prihranite nam to fedevejevsko in levičarsko bluzenje.
anon-230978 sporočil: 62
[#2664563] 21.07.17 10:05 · odgovor na: anon-5355 (#2664540)
Odgovori   +    6
V info, on ni Šabić ampak dr. Matevž Raškovič iz EF Lj. G. dr. Zlato Šabić bo prihodnjič.
Se pa z Raškovićem ne strinjam, ker bluzi, zajebala je pa vlada in minister za infrastrukturo, ker ni predložil nam - raji, pošteno finančno konstrukcijo. Takoj po vložitvi podpisov za referendum bi ga moral Cmeravi zamenjati ali bi pa moral sam odstopiti ( zaradi objektivne odgovornosti), kar se pa pri nas ne bo zgodilo.
anon-170255 sporočil: 10
[#2664631] 21.07.17 18:23
Odgovori   +    10
G. dr. Raškovć;

Resnično upam in si želim, da so vaša predavanja bolj dodelana kot pa tale članek.


Na makro ekonomijo se ne spoznam najbolje, vendar bom glasoval za drugi tir, ko nam boste "strokovnjaki" nalili čistega vina, in povedali koliko bomo z naložbo pridobili, in v kakšnem času. Ostalo me ne zanima.

Mimogrede, vprašajte logistične strokovnjake kakšni so trendi v proizvodnji...

I4 je tu, proizvodnja je vse bolj butična in se z vse boljšimi tehnološkimi rešitvami vrača nazaj k potrošniku... Letalske firme načrtujejo "terra" letalo, ki bi naj bilo sposobno prenesti tovor po primerljivi ceni z ladjo...

Investicija se splača samo če bo ROI kratek, zelo kratek...

Preden pa se ubogi narod začne spraševati o smiselnosti, bi nam proim predstavili katere možnosti Slovenija sloh ima za razvoj (recimo z dobro strategijo), in verjemite narod se bo znal odločiti...

Takole na kratko, pravite da Slovenija uvaža (mislite slovenske firme) ca 800 miljonov, kar niti ni zelo veliko, in nas ne bo pobral hudič če bodo stroški transporta narasli za 10%, več oba veva da ne bodo, ne poveste pa katere, potem pravite da "ostanek" uvoza pripada naši okolici, kar jaz čitam takole: od tega "ostanka" dobi Slovenija mali delež, ki ga v glavnem pokasira Luka in Železnice, zakaj bi potem državljani morali plačevati ostalo. Zato ker "strokovnjaki" ne vidijo dalj od svojega dvorišča?

Pogleje kaj ste naredili z plastičnimi okni - pred leti so bile subvencije samo za plastična okna, in ste s tem naredili medvedjo uslugo lesni industriji, ko jele ta obubožala, pa subvencionirate lesena okna
Še en primer: pred leti ste subvencioniral kotle na biomaso- spet naša industrija ni dsegala zahtev, vse je prišlo iz uvoza, sedaj ti isti kotli onesnažujejo zrak in bo slej kot prej prišla uredba ki bi predpisal filtre...
Sedaj subvencionirate toplotne črpalke (nič ni narobo, prava smer)- kaj se bo zgodilo z nekakovostnim leso in kmetijami ki že sedaj životarijo - ali ste pomislili na poledice zaraščenih gozdov - poglejte malo kaj se dogaga v Dalmaciji
Sončne elektrarne - prepričan sem da se bo SOHO kmalu postavil po konci in zahteval "svoj delež" - še en nateg ubogega naroda- kolikšna bo potem doba povrnitve investicije
itd

"Strokovnjaki pa taki"

lp




lp
0221EF13 sporočil: 143
[#2664658] 22.07.17 10:08
Odgovori   +    6
Ojej, temu je pa nekdo vzel provizije in sedaj se ne zna braniti drugače kot en razvajen otrok. Članek brez repa in glave.
tupamaros sporočil: 3.720
[#2664722] 22.07.17 21:30
Odgovori   +    9
FDV-jevi profesorji ne odnehajo prodajati megle.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2664733] 23.07.17 11:10 · odgovor na: (#2664724)
Odgovori   +    7
Morda bi blo najbolj kul, da drzava ajde placa izdelavo nacrta trase, in potem zagotovi vsa potrebna dovoljenja na tej trasi in zadevo uvrsti v podoben rang kot ceste in avtoceste (mislim da zakonodaja o odkupu zemlje za take projekte ze obstaja, ce kdo s svojo njivico izsiljuje na mrtvo)...

Potem pa IPO. Naj bo proga privat, investitor pa naj na njej pobira voznino kolikor jo pac zmore. Pa naj "vstane primorska" in naj imajo svoj drugi tir. Reseno :-). Ce pa ni nikogar ki misli da se mu to splaca... potem pa se pac ne splaca :-)
anon-169316 sporočil: 15
[#2664763] 24.07.17 08:12
Odgovori   +    7
Spoštovani avtor!
Naši velecenjeni "strokovnjaki" so se spustili v noro načtrovan (20km predorov) in noro precenjen (50 mio/km) projekt, ki ga na videz brezglavo rinejo naprej. Kaj taka brezglavost pomeni, smo se že naučili na primer na projektu TEŠ 6, zaradi katerega je pol energetike v Sloveniji pod vodo (HSE), čeprav uporabniki plačuljemo vsaj 10% višje račune.
Najdražji avtocestni odsek na relaciji Divača - Koper čez Črni kal z dvocevnimi predori in ogromnim viaduktom z dvemi vozišči je na kilometer stal manj kot polovico, čeprav so tam "izpuhtele miljarde".
Tudi s popustom, da bo projekt stal zgolj 999,99 mio EUR + DDV, so prepričali in pomirili zgolj bedake, ki gredo vedno znova na led.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2664764] 24.07.17 08:16 · odgovor na: (#2664724)
Odgovori   +    0
Država itak ne sme poslušat kaj pravi butast narod ampak mora delat tako, da omogoči čim boljši razvoj za področje, ki ga pokriva. Sicer pa je avtor napisal da mora biti drugi tir in razvoj luke »nadpolitični« vprašanje, kar avtomatsko pomeni da gre za razvoj področja v prihodnosti in tudi pomoč sosedom ne pa za direktno korist. Takoj bo korist imela peščica elitnikov, politiki in par gradbenih podjetij.
Če bi tir stal vsaj pred 5leti ko se je tovor začel povečevati bi koristi od njega bile najvišje.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2664772] 24.07.17 10:47 · odgovor na: (#2664769)
Odgovori   +    1
[rename]
Preberi predhoden komentar, MihaPuc ga je spisal.
Ni kaj za dodati.
Napisal je populističen komentar, ki vžge pri tistih ki gledajo samo gole cifre.
Sicer naj si prebere www.dnevnik.si/10427...operdivaca
morda bo bolje razumel zakaj je trasa takšna. Da pa ne znamo naredit projekta po takšni ceni kot se postavi je pa jasno vsem in to se ne bo tako enostavno spremenilo saj so apetiti kvečjemu večji kot so bili pri gradnji AC.
vrac sporočil: 11.068
[#2664789] 24.07.17 14:43
Odgovori   +    1
Zanimivo, imamo ogromno strokovnjakov za tale 2. tir, če sodimo po prispevkih na tem forumu. Večina naseda ljubiteljskim poznavalcem, ki se na projektiranje železnic ne spoznajo dovolj dobro, da bi sodili. Vključno z Vilijem Kovačičem, dr. Duhovnikom, pa tudi Milanom Gregoričem, ki je v pripetem članku kritiziral obstoječo traso z napačnih izhodišč. Ovinek proti Trstu ni zaradi Italijanov pač pa zato, da nagib proge nikjer na trasi ne preseže 2,5% (25 promil). To je bilo že tisočkrat pojasnjeno, pa se še vedno ponavlja eno in isto.
Seveda je Raškovićev članek zelo dober in korektno predstavlja tudi makroekonomski pomen te investicije.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2664905] 25.07.17 14:38 · odgovor na: vrac (#2664789)
Odgovori   +    0
[vrac]
.....Vključno z Vilijem Kovačičem, dr. Duhovnikom, pa tudi Milanom Gregoričem, ki je v pripetem članku kritiziral obstoječo traso z napačnih izhodišč. Ovinek proti Trstu ni zaradi Italijanov pač pa zato, da nagib proge nikjer na trasi ne preseže 2,5% (25 promil). To je bilo že tisočkrat pojasnjeno, pa se še vedno ponavlja eno in isto.
Samo majhen popravek vrac. Predvidev vzpon na novem tiru/progi je omejen na 17‰ in ne 25‰ kot na stari. Vendar to stvari ne spremeni, pesniki in publicisti tipa MG pač ne poznajo osnov matematike in ne znajo dločiti razmerij med dolžino in višino. Še hujši primerek je pa neki Zavrl (Zavrlova varianta), on nariše kar 30‰ klanec brez tunela skozi koto 173 pod Kraški rob in se znebi nepotrebnega ovinka. Boli njih djoko za realnost, glavno da so raji všečni.....

Strani: 1